Vakansiya

BAKI AVRASİYA UNİVERSİTETİ

İŞƏ QƏBUL ELAN EDİR :

Vəzifənin adı:

  • Karyera və təcrübə Mərkəzinin rəhbəri

Hard skills (Nəyi bilməlidir)

    • Karyera planlaması işinin əsasları
    • Ali təhsilin bakalavriat və magistratura səviyyələri üzrə təhsilalanların ixtisas təcrübəsinin planlaşdırılması, təşkili və keçirilməsi işinin əsasları
    • Dil bilikləri: Azərbaycan dili-əla, rus və ingilis dilləri - yaxşı səviyyədə
    • Kompüter bilikləri: Word, Excel, Power Point, Outlook və internetdən istifadə (yaxşı səviyyədə), qrafik proqramlar (bu proqramları bilənlərə üstünlük verilir)

Soft skills (Nəyi bacarmalıdır)

  • Ünsiyyət bacarıqları
  • Özünə inam və təqdimat qabiliyyəti
  • Analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarığı
  • Empatiya
  • Operativlik
  • Təşkilati bacarıqlar
  • Stressədavamlılıq
  • Kreativlik
  • Məsuliyyətlilik
  • Yaradıcılıq
  • Nəticəyönümlülük

Gözlənilən davranışlar

  • Təşəbbüskarlıq
  • Dəqiqlik
  • Dürüstlük
  • Sosial media ilə işləmək
  • İnkişafa meyllilik
  • Müştəri məmnuniyyəti
  • Fərdi və komandada işləmək

Xüsusi tələblər

  • Ali təhsil
  • Yaş həddi: 25-40
  • İş təcrübəsi: ən azı 1 il (müvafiq sahə üzrə arzuolunandır)

Namizədlər 31.01.2023-cü il tarixədək Universitetin [email protected] elektron poçt ünvanına CV göndərməklə qeydiyyatdan keçməlidir.

Əlavə məlumat üçün: İcra aparatı, aparat rəhbəri Nərgiz Həsənova, tel.: (+994 12) 564 63 67; (+99412) 564 63 65, daxili nömrə 108

Rektorluq

“İqtisadiyyat və idarəetmə”  kafedrası üzrə

    • Maliyyə
  • Mühasibat; Mühasibat uçotu və audit 
  • Dövlət və bələdiyyə idarəetməsi 
  • Marketinq 
  • Biznesin idarə edilməsi 
  • Turizm işinin təşkili

“Humanitar elmlər və regionşünaslıq” kafedrası üzrə

  • Sosial iş 

Riyaziyyat və İKT kafedrası üzrə

  • İnformasiya texnologiyaları

Müraciətlər [email protected] elektron poçt ünvanı vasitəsilə onlayn qəbul edilir. İddiaçılar tərəfindən müraciət etmək istədiyi ixtisas və tədris etmək istədiyi fənlərin adlarının qeyd edilməsi vacibdir.
Müraciətə aşağıdakı sənədlər pdf formatda əlavə edilməlidir:
  • CV;
  • şəxsiyyət vəsiqəsi;
  • ali təhsil haqqında diplom (diplomlar) və diploma əlavə (əlavələr);
  • elmi dərəcə (dərəcələr) haqqında diplom (diplomlar) və elmi ad (adlar) haqqında attestat (attestatlar);
  • dərc olunmuş elmi və tədris-metodiki işlərin siyahısı;
  • əmək kitabçasının surəti, saathesabı işləyənlər üçün işlədiyi müəssisədən müvafiq arayış;
Ali təhsil və elmi dərəcə haqqında sənədlər başqa ölkədə verildiyi halda ekvivalentlik haqqında müvafiq sənəd təqdim edilməlidir. 
İddiaçıların elmi-pedaqoji fəaliyyəti, tədris prosesində yeni pedaqoji və informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının, innovativ  təlim üsullarının  tətbiqi sahəsində əldə etdiyi təcrübə və nailiyyətləri, ixtisasının artırılması ilə bağlı digər sənədlər onların istəyi ilə əlavə olaraq təqdim edilə bilər. 
Sənədlərin qəbulu 26 dekabr 2022-ci il tarixdən 31 yanvar 2023-cü il tarixədək aparılır. Sənədlər qəbul edildikdə iddiaçının qiymətləndirilməsi üçün onun açıq dərsinin mövzu və keçirilmə vaxtı müəyyənləşdirilir və sənədlərin qəbul edildiyi vaxtdan 1 gündən gec olmayaraq iddiaçıya bu barədə bildiriş göndərilir. Üzrlü səbəbdən (bu barədə məlumat verilməlidir) təyin olunmuş vaxtda gəlməmək imtina kimi qiymətləndirilir.
Müraciətlərə Universitetin İşə qəbul komissiyası tərəfindən 31 yanvar 2023-cü il tarixədək iddiaçıların iştirakı ilə baxılır. İddiaçıların qiymətləndirilməsi onların təqdim etdiyi sənədlər və əvvəlcədən təyin olunmuş vaxtda keçirdiyi dərsin təhlili əsasında aparılır. 
 Əlavə məlumat üçün: İcra aparatı, aparat rəhbəri Nərgiz Həsənova, tel.: (+994 12) 564 63 67; (+99412) 564 63 65, daxili nömrə 108, 
  
Rektorluq